Sunday, October 28, 2018

I'm back!!! 💗

Hi.. After more than 9years, aku ber'blog' lagi. Tepat lg, 9tahun 9bulan 16hari. Hahh! *last entry tahun 2009, skrg 2018!!!*

Frankly, dah terlupa pernah ada blog. Ntah mcm mana, nk create new acct utk blogspot ni register la email. Eh?email used as blogger. Whoaaa... Ha'ah terlupa pulak! Now, Yeahhh I'M BACK!

Nak cerita, macam2 perkara berlaku dlm 9tahun lebih ni. Terlalu banyak. Yg utamanya, bab kerja. 2008 - 7e. Awal 2009, kerja skjp di Putrajaya-Subang. Haa.. Yg program pemutihan warga asing tu, aku tjebak antara pioneer staff program ni sbb follow kwn aku. Tp xlama, 3bulan je. Rest jap 1 bulan. Bln 7/2009 aku mula kerja kat 1 legal firm. Bukan kerani, tp caller kutip hutang bg pihak bank. Alaa..org slalu sebut debt collector tu la. Tp kami bukan ahlong tauuu.. Alhamdulillah, diam x diam, dah 9 tahun 3bulan lebih juga aku dah kerja kat firm ni. Tp btukar2 dept dah, dari caller - conv - account - caller.

Satu²nya perkara yg x berubah tentang aku ialah I'M STILL SINGLE!  😂😂😂

Ok. Next entry insyaAllah aku akan story-mory apa yg jadi in 9years ni, include bab hati. Chewahh!

Daa~ 😘

No comments:

Post a Comment